نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آمار خارق العادۀ دنی آلوز! یک رهبر ارکستر را خریداری کرده ایم...

آمار خارق العادۀ دنی آلوز! یک رهبر ارکستر را خریداری کرده ایم...

خرید دنی آلوز با هیجان های زیادی از سوی اکثریت هواداران یووه همراه بود و او را یک خرید ایده آل در راستای رسیدن به جام های بیشتر قلمداد می کردند و حالا او آرام آرام در ترکیب یووه جا می افتد.

 

در مقابل کالیاری 138 بار لمس توپ داشت، که این آمار یک رکورد برای مدافعی از تیم یوونتوس از سال 2004‐05 تا به امروز می باشد و عملاً به اندازۀ یک بازیکن در پست رجیستا! توجه داشته باشید که لمس توپ یک بازیکن با اعتماد کل تیم به آن بازیکن رابطۀ مستقیم دارد.

 

آلوز تنها در یک بازی مقابل سویا به تنهایی 6 سانتر موفق و 5 خلق موقعیت داشت، بیشتر از هر مدافعی در دور اول لیگ قهرمانان! تا بدین جای کار متوسط 5 پاس کلیدی داشته (بیشتر از هر یوونتوسی دیگری) + متوسط 3.5 تکل در سری آ (بیشتر از هر یوونتوسی دیگه)! همچنین او در در کنار لمینا (1.3) بیشترین متوسط دریبل (1.3) را در بین بازیکنان یووه دارا می باشد!

 

لئوناردو (بازیکن سابق تیم ملی برزیل، بازیکن و مدیر و مربی سابق میلان، اینتر و PSG) :

 

آلوز در واقع یک هافبک است، چیزی بیشتر از فقط یک وینگر که سانتر می کند. او یک رهبر ارکستر است، سازندۀ حملات و برای تیم بازی می کند. با شوخ طبعی فوق العاده ای که دارد، رختکن تیم را متحد می کند. شخصیت قوی و ذهنیت پیروزی برای حضور در لیگ قهرمانان مفید خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
فراز بزرگ نیا
فراز بزرگ نیا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: